ETIKETTER

söndag, december 02, 2012

Dagen i bilder

Startade min dag med att titta på andra delen av årets julkalender i mobilen. Mysteriet på Greveholm, som sändes på nittiotalet, är enligt mig den bästa julkalendern som visades under min barndom. Troligtvis den bästa som visats någonsin. Så självklart (haha) följer jag årets julkalender som är en uppföljare till den första. Skönt att man kan se den via nätet och att avsnitten är så korta. Perfekt mjukstart på min söndag. Vi spenderade dagen på stan eftersom det idag var dags för julmarknad. Gick runt i butiker och besökte marknaden - hur mysigt som helst! Avslutade med att luncha på Espresso House. Testade en mocka latte som är en vanlig latte med chokladsmak. Det blev ingen ny hit precis, smakade sådär... Den grillade bageln var dock riktigt god!Här i Örebro hade vi runt -10 grader, det var nog första gången som det varit så kallt mitt på dagen under årets vinter. När vi promenerat hem från stan (vi bor ju så nära ändå), hoppade vi in i bilen för att åka vidare till mina svärföräldrar. Jag värmde mig i bilen medan min man skrapade bort tjock frost från bilen. Jag är nog knäppast i världen som tycker detta, men jag älskar att skrapa bort frost! Hahaha! Men som den gentlemannen han är så gjorde han det själv medan jag satt i värmen. Awwww. Haha! När vi kom hem plockade vi fram resterande juldekorationer från vinden. Ni som följer mig på Instagram vet ju att jag tjuvstartade för någon vecka sedan. På bilden ser ni min adventsljusstake som jag gjorde själv förra året. Kommer du ihåg det? Är riktigt nöjd med den. Du hittar det inlägget här.

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Haha, jag är precis likadan med att skrapa rutorna! Tycker på riktigt att det är roligt, hahaha. Trodde jag var helt ensam om det där ^^

8 dec. 2012 19:39:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->