ETIKETTER

fredag, november 02, 2012

Anna Dello Russo


Jag är nog sist i världen med att visa upp bilder på vad jag köpte ur Anna Dello Russos kollektion för H&M. Men bättre sent än aldrig som det så fint heter. Jag beställde hem hela tio smycken, men behöll bara tre. Bara och bara, jag är supernöjd! Kedjehalsbandet med stenar och det gröna halsbandet med matchande örhängen var precis vad jag var ute efter. Tihi.

Eftersom det var så lätt att klicka hem resten så gjorde jag det - ifall något skulle vara snyggare i verkligheten än på bild. För precis så var det. Men efter lite velande så skickade jag ändå tillbaka resterande sju smycken. Fyra av dem kan du se här nedan, de övriga tre var de orangea örhängena och två armband.

Dessa skickades tillbaka...

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Malin ♥ sa...

Åh, det matchande setet var supersnyggt!♥

3 nov. 2012 03:19:00  
Blogger Unknown sa...

Awesome collection! I love the 1st necklace:)

http://theprintedsea.blogspot.de/

10 nov. 2012 16:00:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->