ETIKETTER

onsdag, oktober 03, 2012

Vad jag köpte från Missoni/Lindex


Jag fick lite frågor kring vad jag köpte ur Missonis kollektion för Lindex. Jag hade, som så många andra, spanat in kollektionen i förväg. Det enda som jag ville köpa vad ballerinaskorna, tyckte de var jättefina! Dock tog de slut under VIP-shoppingen dagen innan lanseringen, så dagens efter besökte jag butiken på stan istället. Där fick jag tag på i princip allt i kollektionen. Allt var så mycket snyggare i verkligheten än på bilderna! Man fick nästan hybris där inne kan jag tala om. Jag plockade på mig det mesta, men väl inne i provrummet blev jag mig själv igen, haha, och lade tillbaka väskan, necessären, koftor, klänningar och massa annat. Är det bara jag som tycker att alla plagg var jättestora? Speciellt de grovstickade koftorna. Ballerinaskorna som jag verkligen ville ha, gjordes bara till storlek 40, vilket jag tycker är riktigt dåligt (har 41). Jag besökte butiken med förhoppningen om att få tag på dem, men det slutade med att jag kom därifrån med massa annat. Utöver det ni ser i kollaget, köpte jag även massa barngrejer från både nätet och butiken.

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

BRIHE!!!

3 okt. 2012 11:25:00  
Anonymous Anonym sa...

Härliga vackra höstens färger!

3 okt. 2012 22:15:00  
Anonymous Elli sa...

Jag har varit nära att köpa den där tröjan(jag tror det var den) men den var alldeles för stor, det var nämligen det sista butiken har kvar. men kul att du lyckades med dina fynd :)

6 okt. 2012 10:27:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->