ETIKETTER

fredag, oktober 05, 2012

Märkesklockor till bättre priser


Vad roligt att så många uppskattar mitt tips om Members, har hunnit skicka brev till alla som anmält sig. Tänkte även passa på att tipsa om att det idag drog igång en kampanj med snygga klockor från bl.a. Dolce & Gabbana, Casio, Emporio Armani, Just Cavalli m.fl. Tog en skärmdump på några av klockorna för att visa hur det ser ut så att du får en inblick i hur det funkar. Bra priser va?
Sugen på att veta mer? Klicka här.

Etiketter: ,

7 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Sevvlan1@hotmail.com jag fick ingen inbjudan trots att jag kommenterade...

6 okt. 2012 13:08:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sevvlan1: Du var en av de som systemet nekade eftersom din adress redan fanns med i deras databas. Du måste ha blivit inbjuden någon gång av någon annan? Om du har en annan mailadress så kan jag lägga till den istället, denna som du anger funkar tyvärr ej. :(

6 okt. 2012 14:40:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag har campadre men känner inte igen denna sida.. Du kan skicka till sulle_maradona@hotmail.com istället da tack :)))

6 okt. 2012 23:42:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej va ska du ha för vardagsrums gardin ?:)

9 okt. 2012 18:19:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Jga vet inte ännu, letar efter inspiration på nätet. Säg gärna till om du har tips :)

12 okt. 2012 15:30:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej Maria! Snälla snälla kan inte du blogga mer ofta?
jag älskar din blogg och din smak så snälla gör oss inte besvikna genom att ta så långa uppehåll :p
Kärlek från Uppsala/Stockholm

15 okt. 2012 16:08:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Men tack snälla du, blev jätteglad! :D Haha, ska göra mitt bästa! Kram!

15 okt. 2012 21:25:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->