ETIKETTER

måndag, oktober 15, 2012

Jag fick tag på en hel del smycken

På grund av förkylning, feber, resor och finbesök har jag inte hunnit blogga ordentligt. Men när jag får så himla söta kommentarer från er så finner jag tiden till att föra över mina bilder och starta redigeringsprogrammen. I torsdags var det äntligen dags att shoppa Anna Dello Russos gästkollektion för H&M. Jag hade tur nog att kunna shoppa utan några svårigheter i webbutiken. Jag var specifikt ute efter de tre smycken som ni ser på bilderna här ovan. Men eftersom det var så enkelt att shoppa, klickade jag hem sju varor till. Jag har fotat alla och lagt upp på Instagram, @FashionFame. Är såååå nöjd med smyckena, de är verkligen hundra gånger snyggare i verkligheten än på bilderna. Dessa är dessutom tagna med min iPhone. Kommer bättre bilder, promise!

Instagram har blivit min lilla mini-blogg där jag dagligen publicerar bilder. Det är som min blogg, fast med mindre text. Så tycker du att jag bloggar för lite kan du alltid följa mig där.

Etiketter: ,

7 Comments:

Blogger Thereses jul sa...

Åhh... hade verkligen velat fått tag på örhängena! Du får visa en bild med dem på senare :)

15 okt. 2012 22:39:00  
Anonymous Julia [Style & Photography] sa...

Vilken superblogg du har :) Roliga inlägg och fina bilder till allting, jag tycker den känns så välarbetad och bra :) Blir att börja följa dig, fortsätt som du gör :) kram!

16 okt. 2012 21:53:00  
Blogger Victorias Provkök sa...

Jättefina smycken:) ha en fin dag!
Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

17 okt. 2012 14:36:00  
Anonymous Anonym sa...

Mycket fina båda två! Kommer att passa dig gallant...

17 okt. 2012 20:38:00  
Anonymous bella sa...

så fina :)

21 okt. 2012 19:30:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej Maria. Tycker verkligen om din blogg och brukar kika in här var och varannan dag. Men i ärlighetens namn så är du jätte dålig på att uppdatera, och om det är så att du tröttnat och din blogg håller på att dö ut så let us know. Som trogen bloggläsare blir man ganska besviken av att klicka in här dag efter dag och se samma inlägg uppe. Nu menar jag absolut inget illa! Hoppas du förstår. :)

24 okt. 2012 10:17:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Hej! Jag förstår dig helt och hållet! Har dock varit sjuk i snart två veckor, därav bloggpausen. Uppskattar din feedback! Ska bli bättre! Kram

24 okt. 2012 11:04:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->