ETIKETTER

tisdag, september 04, 2012

Vi har köpt matta


Inspiration!
För en vecka sedan var vi på Mio och spanade in höstens nyheter. Jag fastnade för en hel del grejer som jag tänkte blogga och visa upp för dig. För några timmar sedan åkte vi dit igen och köpte en matta som vi valt ut till vardagsrummet. Jag tycker att det är vansinnigt snyggt med stooora mattor som nästan tar upp hela rummet. Det känns så lyxigt på något vis. Som på bilden här ovan. Visst är det fint? Det enda vi har kvar till vardagsrummet nu är två fåtöljer. Jag har hittat en som jag tycker är läcker, men jag funderar på att ha lite is i magen ifall det skulle dyka upp något annat. Det är så svårt med möbler. Jag vill köpa något som känns 100 % rätt så att jag inte ångrar mig längre fram när det dyker upp något annat i butikerna. Så vi får se ur det blir med den fåtölj som jag för tillfället valt ut.

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Nina sa...

Åhhh, de där vita fåtöljerna är superfina.. Jag ska ha soffan till dem i min framtida lägenhet!! :)
Snygg header btw Maria!

4 sep. 2012 22:34:00  
Anonymous Anonym sa...

åhh vad snyggt!
jag har hela tiden tänkt att jag ska ha en liten matta men det ser ju jätte fint ut på bilden, så tack för grym inspiration! Fortsätt gärna med att ge inredningstips, du är så duktig!

4 sep. 2012 22:58:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Nina: Visst är dem, älskar!! Lite för stora för oss dock, annars hade jag köpt direkt! Tack finis, och vad kul att du bloggar! Kramar

5 sep. 2012 11:16:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Åh, tack själv! Blir så glad när jag får den här typen av kommentarer! :-D Kram!

5 sep. 2012 11:17:00  
Anonymous Carolyn sa...

Åh va fint. Det är så roligt att kika in här och se dessa fina inspirationsbilder. Du är grym!!
Kram kram

5 sep. 2012 18:16:00  
Anonymous Karolin sa...

Så sant så! Hellre vara utan än att köpa sånt man konmer att ångra sen, men vilken beslutsångest man kan ha ibland, ellerhur? Känner igen mig i det du säger :)

5 sep. 2012 23:08:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->