ETIKETTER

tisdag, september 18, 2012

Tassels


Idag vill jag ha tofsar! Eller tassels som Maria Montazami säger. Hon är ju helt tokig i tassels, riktigt så många vill jag inte ha. Förut tyckte jag inte att det var något för mig, men idag vände det helt plötsligt. Dock vill jag inte använda dem som gardinomtag. Nej, jag vill hänga upp dem i nycklar, precis som ni ser på bilderna till vänster. Tycker det är jättecharmigt med lite mindre tofsar som dinglar ner från nycklar som sitter i dörrar och skåp. Här hemma har vi två dörrar som jag vill köpa tofsar till.

Tidigare idag hittade jag den vita tofsen, som ni ser längst till höger, på Åhléns hemsida. Den verkade skitsnygg och såg precis ut som jag ville. Men ikväll, när jag besökte butiken, upptäckte jag att den var fööör stor, närmare sagt 30 cm lång! Är ute efter en på max 15 cm. Ja, så letandet fortsätter. Är du intresserad av tofsarna till höger så hittar du dem alla hos Åhléns. Nu väntar jag på att Svenska Hollywoodfruar ska börja, skämskudden är framme!

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger Chanel sa...

Du kan kanske göra en egen? ^^

19 sep. 2012 09:38:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->