ETIKETTER

söndag, september 02, 2012

Nude nails


Äntligen! Vet du hur länge jag har letat efter ett nudefärgat nagellack i rätt nyans? Länge! Jag vet att de dyrare märkena som Chanel, Dior och OPI har jättesnygga alternativ, men jag ville ha ett billigare märke för att först testa. Mina favoritmärken bland just nagellack är OPI, men även Isadora som har riiiktigt prisvärda lack som torkar snabbt. Dock hade de inte den rätta nyansen av nude. Jag var på jakt efter samma ton som foundation har. Lite så där brun-beiget.

Men så i fredags, när jag var på H&Ms VIP-frukost, hittade jag lacket som du kan se på bilderna här ovan. Kommer från Max Factor som jag aldrig testat förut. Har du? Nöjd? Har inte hunnit testa det ännu, så jag hoppas att resultatet blir snyggt.

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anna (annasbazaar.se) sa...

Ahhh very najs! Jag har "Barefoot in Barcelona" från OPI som jag älskar!

P.S. Spana in min nya blogg darling!

2 sep. 2012 15:01:00  
Anonymous Anonym sa...

Vad heter den färgen eller vad har den för nummer?

Tack!:)

2 sep. 2012 19:55:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag undrar detsamma som anonym? Vore tacksamt om du svarade =)

2 sep. 2012 21:59:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonyma: Har svarat i ett nytt inlägg :)

3 sep. 2012 21:55:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->