ETIKETTER

torsdag, september 06, 2012

Lyx eller budget: Stella McCartney


Lyx: Stella McCartney. Budget: Issue 1.3
Här kommer budgettipset till Stella McCartney som jag berättade om i morse. Både väskor och accessoarer av märket kännetecknas av dess snygga kedjedetaljer. Visst är det snyggt? Precis i samma stuk som min väska. Nu tänkte jag tipsa om en snarlik variant av detta fodral för mobilen av märket Issue 1.3. Kedjan verkar inte vara lika tjock som den dyra, men funkar gott som ett budgetalternativ enligt mig med tanke på priset.
Vilken skulle du välja?

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Ellen. EN HELT NY, UNDERBAR SKÖNHETS- OCH MYCKET ANNAT BLOGG. sa...

Antar att den är till för att ha telefonen i och jag tycker att den typen av telefon fodral är stressande när det ringer. Så inget för mig.. Men snygg

6 sep. 2012 11:45:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Ellen: Ja, men visst är det ett fodral, glömde visst nämna det haha :-) Jag håller med om att det är stressande!! Jag har ett skal just nu och min man har ett fodral. Tycker det är mer praktiskt med skal!

6 sep. 2012 12:03:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->