ETIKETTER

söndag, september 23, 2012

Jag köpte lite blommor igår...

...och visst blev det fint? Jag gick bananas igår och köpte med mig massa fina blommor för att göra det lite mer hemtrevligt i vår bostad. Jag är så sjukt trött på möbelletandet så jag behövde muntras upp lite, haha. Det sket sig totalt med det matbord som vi först valt ut. Det var inte bara överdrivet dyrt, det var dessutom 4 månaders leveranstid. Tack, men nej tack. Men det gör inget, för nu har vi hittat ett nytt bord som vi ska beställa imorgon, yaaaay, can't wait!!! Vi har ännu ingen lampa i vardagsrummet (skall beställas i veckan, dubbel-yaaay!) så jag har ställt in en bordslampa så länge. Det funkar väl, men det är inte tänkt att den ska stå där. Så du vet. Haha.

Jag älskar våra stora fönster. Visst blev det fint med stora blommor?
Dessa krukor hade jag redan i förra bostaden och jag vet inte varför, men jag är lite smått kär i dem. Kommer från Ikea.

Här ser du bilder från köket. Vi har sol där nästan hela dagen lång så det gäller att ha "rätt" blommor. Fick säga hejdå till mina orkidéer och murgrönor och köpa en hoya som ska vara väldigt lättskött. Hoyor är egentligen lite fula, så jag blev jätteglad när jag hittade denna lite krusiga varianten på båge.
Tänk så mycket lite blommor kan göra! Världens bästa och enklaste inredningsknep.

Etiketter:

12 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Kan du ta bild på ditt hus,alla rum :)

24 sep. 2012 01:25:00  
Anonymous Melissa sa...

Ser underbart vackert ut! Du har så fin smak!<3

24 sep. 2012 14:07:00  
Anonymous Carolyn sa...

Va fint det är, kom till Holland så får du se vilka fina blommor det finns här. Under våren har de en stor trädgård med bara blommor som är öppen för allmänheten, jag måste dit! Förresten du har verkligen vetat vad för sorts blommor du ska köpa, de passar så fint med allt det andra!!
Kram kram

24 sep. 2012 17:46:00  
Anonymous Anonym sa...

Det ser ljust och Härligt ut!!

25 sep. 2012 21:46:00  
Anonymous Anonym sa...

var är dina bokstäver ifrån :)?

28 sep. 2012 22:54:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: När jag fått ordning på stllet så ska jag bjuda på fler bilder ;-)

30 sep. 2012 22:18:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Melissa: tack fina du!!

30 sep. 2012 22:18:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Carolyn: Tack! Skulle gärna vilja resa dit och se! Älskar ju blommor :) Tack vad snäll du är!! Kram!

30 sep. 2012 22:19:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Tack!

30 sep. 2012 22:19:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: De små bokstäverna kommer från Mio, kostade 12 kr/st bara. :-)

30 sep. 2012 22:20:00  
Anonymous Natalie sa...

Jag måste bara säga att jag har följt din blogg ett tag jag älskar den så mycket! du är klockren på det du gör, du har så fin smak och du är precis som mig, jag älskar blommor! tycker det är så snyggt och fräscht =).
kram på dig fina Maria :)

8 okt. 2012 16:20:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Natalie: Tack snälla du, blev jätteglad av din fina kommentar! Ja men visst är det härligt med blommor? Man blir så glad av dem, haha. :) Tycker själv att du är riktigt duktig på att laga mat, har sett bilderna hos Mellose och WOW, ser riktigt gott ut!! Stor kram!

8 okt. 2012 18:19:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->