ETIKETTER

torsdag, september 06, 2012

Jag inreder med böcker

Hej min fina bloggvän. Tidigare idag skrev jag att jag skulle visa upp bilder ur vardagsrummet. Tyvärr har jag inte hunnit fota några bilder. Jag hade tänkt visa dig lite bilder på hur jag har inrett med böcker. Eftersom jag inte hunnit fota egna bilder, tänker jag bjuda dig på en massa härliga bilder som jag fått mycket inspiration ifrån. Jag tycker att det är supersnyggt att låta böcker stå framme som en del av inredningen. Det som är så bra med att inreda med hjälp av böcker är att det passar i alla hem, oavsett vilken inredningsstil du har. Som ni ser på de flesta bilder här nedan så är det riktigt läckert att kombinera med färska blommor. Personligen är jag svag för vita tulpaner, vita & rosa rosor, orkidéer och slutligen pioner i alla möjliga färger. Men nu var det ju böcker vi pratade om, haha. Så låt dig inspireras av bilderna här nedan så får jag återkomma med bilder på vårt vardagsrum senare. Kan även tillägga att jag inte är klar, ska köpa många fler böcker som jag har spanat in.  
Så vad tycker du om att inkludera böcker i inredningen? Tycker du om det?

Etiketter:

9 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Super snyggt, synd att man inte har tänkt på det innan :)
Förresten, jag har skickat ett mejl till din hotmail och hoppas att du vill svara :)

7 sep. 2012 19:47:00  
Anonymous film & serier bloggen sa...

det där är så snyggt alltså !

8 sep. 2012 20:32:00  
Anonymous merei sa...

gud vad fina bilder!

9 sep. 2012 01:11:00  
Anonymous Anonym sa...

Du gör alltid så. Verkar mer som att du inte vill visa några bilder från ditt hem. Försöker bara locka nyfikenhet och sen skyller du på att du inte hade tid..

9 sep. 2012 10:16:00  
Anonymous Marie sa...

Vilka härliga bilder!! :)

9 sep. 2012 14:51:00  
Anonymous elin sa...

åh, snälla du, vill du hjälpa mig med i mitt senaste inlägg? :) Vore hemskt snällt!

9 sep. 2012 17:01:00  
Anonymous Petra sa...

Älskar inredning med böcker! Bland det snyggaste jag kan göra. Jag har mest köpt böcker på senaste för det blir mycket snyggare i hemmet ;)
Har förresten börjat blogga litegrann på nytt igen om serier, om du vill kika in!

10 sep. 2012 15:12:00  
Anonymous Stephanie sa...

Hejsan!
Jag har en tävling i min blogg just nu. Du har chansen att vinna två fina ljusrosa kannor i stengods. För att delta ska du endast dela med dig av ditt bästa smoothie/juice-recept! Enkelt va? Kom igen och ta chansen vettja!

Länk till tävlingsinlägget; http://stephaniesmat.blogg.se/2012/september/tavling-tva-kannor-i-stengods.html#comment

Mvh Stephaniesmat

10 sep. 2012 21:40:00  
Anonymous Al sa...

Det är så snyggt med böcker som ligger framme !

14 sep. 2012 12:32:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->