ETIKETTER

tisdag, september 04, 2012

Hermès iPhone cover


Jag tänkte börja med ett nytt inslag på bloggen. "I Want You". Eller nytt och nytt... Egentligen är det inte alls nytt, jag har ju bloggat om saker som jag vill ha sedan bloggen startade, men jag tänkte nu göra det till ett stående och mer definierat inslag. Som du hör på namnet så kommer "I Want You" vara saker som jag vill ha just nu och det kan röra allt från mode och skönhet till inredning och resor

Dagens begär är detta cover för iPhone från Hermès. När jag först såg det tyckte jag inte alls om det, men ju fler gånger jag har sett det, desto snyggare har det blivit! Viiiiiiill haaaaaa! Pris: $330, vilket motsvarar ca 2 300 kr. Dyrt? Ja (och då är dollarn låg dessutom!). Värt? Njae... Jag spenderar nog hellre de pengarna på annat fint. Men drömma går ju. :-) Har nyligen köpt en wallet clutch för min iPhone från Michael Kors (men det vet du som följer mig på Instagram redan om). Och den funkar bra så länge! ;-)

Etiketter: ,

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->