ETIKETTER

torsdag, september 06, 2012

God morgon!

God morgon fina du! Sovit gott? Själv hade jag en riktigt actiondröm. Jag hade huvudrollen i en väldigt spännande dröm där jag både hjälpte utsatta människor och flydde från kidnappare. Haha, så galet det kan bli ibland.

Jag känner att jag måste få i mig mitt morgonte först, men sen är jag tillbaka med nytt inlägg. Då ska jag bl.a. tipsa dig som ett budgetalternativ till en produkt från Stella McCartney som jag hittade igår. Jag tänkte även visa dig lite hur det ser ut här hemma i vardagsrummet just nu. Låter det bra? Vi hörs om en liten stund. Kram!

Åh, en sån här skulle man ha för att få ordning på allt i väskan. Både praktiskt och snyggt!

Etiketter: ,

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->