ETIKETTER

tisdag, september 11, 2012

Dagens önskan: vinrött


Jacka = H&M. Kjol = CubusBlus = H&M. Skor = Versus. Halsband = Valentino. Väska = Mulberry.
God morgon min fina läsare! Ursäkta bloggfrånvaron, men jag har varit bortrest och inte haft tillgång till att blogga. I fredags åkte vi till Göteborg för att närvara på dop under lördagen. Om du följer mig på Instagram så vet du redan det. Så nu blickar vi framåt. Den här veckan är jag gräsänka (så fult ord, ellerhur?) så nu blir det massa egentid att ta till vara på. Ska i veckan ta en lååång shoppingtur och köpa sånt som jag skrivit upp på min höstlista. Bland annat vinröda plagg!  Jag äger redan ett par plagg i vinrött och har med tanke på att det är en av höstens stora trender, varit sugen på att köpa ett par byxor i samma färg. Men när jag var på stan igår så gick i princip ALLLLLA runt i vinröda byxor. Unga som gamla och då kändes det inte så roligt med vinröda byxor längre. Men snyggt är det! Idag skulle jag faktiskt vilja ha på mig kläderna i mitt kollage här ovan.
Tycker du om den vinröda trenden? Bär du det i höst?

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous L.O sa...

Älskar trenden! Har också ett par byxor hehe! Du har verkligen en toppenblogg :)

11 sep. 2012 11:27:00  
Anonymous Anonym sa...

Halsbanden är sagolikt!

13 sep. 2012 12:19:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

L.O: Måste också hitta mig ett par snart! :) Tack så mkt finis!

14 sep. 2012 12:32:00  
Anonymous Nina sa...

Vad fint!! Älskade skorna.... Kram maria

17 sep. 2012 22:46:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->