ETIKETTER

tisdag, augusti 07, 2012

Hemma hos oss igen

Jag minns att jag visade er lite bilder ur vårt förra hem efter att vi bott där ett tag. Nu kommer lite färska bilder på vår nya bostad. Även om det känns som längre, så har vi hittills bara bott här i två månader. Vi saknar fortfarande köksmöbler, men det beror på att vi inte har hittat något som lever upp till våra önskemål. Än! Med tiden kommer jag att visa er mer och mer. Här nedan bjuder jag i alla fall på lite detaljbilder till alla er som är nyfikna. Tänkte idag även visa er min fina byrå som jag pratat om tidigare och svara på alla era frågor som jag har fått på Instagram. Så kika in här snart igen!
En av våra två kakelugnar i bostaden. Älskar! 
 

Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Åh, vart kan man köpa det läppstiftet och nagellacket? Har varit intresserad av det ett tag nu men inte sett det någonstans. Fint var det. Vad kostar det?

7 aug. 2012 18:31:00  
Anonymous Melissa sa...

assåååå hur fint som helst! Love your style & pictures!!!

Pusss

7 aug. 2012 19:07:00  
Anonymous Anonym sa...

Vad fint ni verkar ha det :)

7 aug. 2012 22:27:00  
Anonymous tindra sa...

vad fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint! love it!

8 aug. 2012 10:06:00  
Anonymous R sa...

Fin ljustake!!

8 aug. 2012 11:15:00  
Anonymous Anonym sa...

Hur långa är dina kristall läppstift och nagellack?

8 aug. 2012 17:46:00  
Anonymous Anonym sa...

Allt ser fint ut!!!

9 aug. 2012 11:00:00  
Anonymous L.O sa...

Ser jättefint ut Maria! <3

9 aug. 2012 23:53:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->