ETIKETTER

fredag, juli 27, 2012

Ny bling-bling bikini

Har sedan tidigare en i svart och grön med färgglada stenar. Den nya är mörkgrå och har silverfärgade stenar.  
Om några veckor åker vi iväg på en efterlängtad semester med sol, bad och avkoppling. Har hittills inte hunnit förbereda så värst mycket. Men när vi var i Göteborg för några veckor sedan, hittade jag en ny bikini! Eller ny och ny... Jag har sedan tidigare två likadana i andra färger, men eftersom jag är såååååå himla nöjd med passformen och deras utseende så köpte jag en till när jag såg den nya i butik! Den gröna och svarta inhandlades för några år sedan och jag blev så glad när H&M valde att släppa ännu en färg.
Så här såg det ut i butiken!

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Snart skall den komma till användning!

1 aug. 2012 21:49:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->