ETIKETTER

tisdag, juli 10, 2012

Instagram: FashionFame


Även om jag inte hinner uppdatera bloggen lika flitigt som jag skulle vilja, så kan ni vara säkra på att ni hittar nya bilder på min Instagram. Jag uppdaterar flera gånger under dagen med allt från inspirerande mode- och skönhetsbilder, till bilder på dagens outfit och andra små glimtar ur min vardag. Kommer nu börja publicera bilder från vårt nyinredda hem! Laddade precis upp en bild på vår nya kristallampa! Jag heter: @FashionFame

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Lisa sa...

Kanske borde skaffa instagram snart haha :)

11 juli 2012 11:05:00  
Anonymous Anonym sa...

Varför lägger du inte bilder på dig själv? Vi vet inte ens hur du ser ut

13 juli 2012 22:44:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->