ETIKETTER

torsdag, juli 05, 2012

Dagens Look: Sofi Fahrman


Ursäkta min bloggfrånvaro, men jag har så mycket på gång just nu. Det är mycket att göra på jobbet, mycket att fixa med nya lägenheten och utöver det har jag hundra ärenden att ta tag i. Jag har inget annat val än att prioritera bort bloggen då. Men jag finns på instagram, där uppdaterar jag flera gånger om dagen!

Har knappt hunnit läsa bloggar den senaste tiden, men råkade få syn på dessa snygga bilder på Sofi. Älskar att hon har tonat ned ursnygga kjolen från Hunkydory med hjälp av en enkel tisha. Visst är det snyggt?

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

ooooh så snygg kjol - vet du vart man kan köpa den?
tack

5 juli 2012 23:42:00  
Anonymous Anonym sa...

Den var elegant!

6 juli 2012 23:05:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->