ETIKETTER

torsdag, juli 26, 2012

Äntligen är den min


Åh, jag är sååå kär i mitt nya objektiv! Åkte iväg och köpte det idag efter jobbet och började testfota strax därpå. Det är precis som jag har tänkt mig - och mycket mer! Äntligen kan jag få användning av alla kunskaper som jag har efter de fotograferingskurser som jag utbildats i. Varför väntade jag så här länge med att köpa det? Ingen aning. Jag köpte det i alla fall inte en dag för tidigt. Den här får följa med oss på vår solresa som vi åker på om några veckor!
Testfotade mitt armband. Visst blir det fina bilder?

Etiketter: ,

5 Comments:

Anonymous Peter sa...

Vad är det för nåt?

1 aug. 2012 16:54:00  
Anonymous Anonym sa...

Nu kan du börja frilansa!

1 aug. 2012 21:54:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Peter: Ett nytt objektiv till min kamera.

Anonym: ;-)

1 aug. 2012 23:18:00  
Anonymous Victoria sa...

Jag har också det objektivet och det är verkligen helt grymt. Till och med för mig som varken har foto- eller photoshopkunskaper :)

6 aug. 2012 17:02:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej maria, vilket objektiv är det? Jag har försökt länge fånga ttpen ab bild du har lagt upp.

14 sep. 2012 00:13:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->