ETIKETTER

måndag, juni 11, 2012

Sober, lägenheten & semester



Hej allihopa! Sitter med min MacBook i sängen och lyssnar på en akustisk version av Loreens bortglömda låt SoberSpotify. Älskar när hon mot slutet skriker will yooooooou be theeeeeere? Haha. Lyssna själva här ovan. Jag brukar faktiskt föredra akustiska versioner av låtar, tycker det blir en helt annan känsla då. Testa själva att lyssna på en akustisk version av någon låt ni redan känner till!

Status med lägenheten då? Vi börjar äntligen få ordning på stället! Med undantag av några flyttkartonger (som innehåller alla mina skor, haha!) och andra prylar som ännu inte hittat sin rätta plats. Det var någon som frågade vad vi har gjort med alla våra möbler? Soffbordet har vi sålt. Matbordet + stolarna + sofforna har vi gett bort till min svåger och hans fru som ville ha lite nytt hemma hos sig. Det passade så bra, för vi ville köpa lite nya grejer! Det enda vi har behållit är sängen, men den planerar jag också att sälja (observera: jag, mannen tycker vi kan ha kvar den, haha nooot, jag vet precis vad jag vill ha istället!). Vår nya soffa som vi har beställt kommer efter midsommar.  Den som väntar på något gott... (hatar det ordspråket!).

Igår diskuterade vi semester och vart vi ska åka i år. Ska ni åka någonstans i sommar? Har ni några tips? Vi tror att vi vet vart vi vill åka, men vi får se. Har inte tagit några beslut ännu.

Bild på våra köksmöbler i gamla lägenheten:

Etiketter: , ,

8 Comments:

Anonymous tindra sa...

Har ni vart i Italien något? Så fridfullt & vackert, bra shopping,god mat & bra uteliv. Folket är glaaada & man njuter av en stillhet som inte finns här. Vi älskar Italien & har varit lite överallt där. Men kusten är vackrast.

12 juni 2012 09:54:00  
Anonymous Anonym sa...

Har ni klädsel på stolarna?

12 juni 2012 18:24:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej Maria! Vart kommer mattan ifrån? Himla fin.

12 juni 2012 20:09:00  
Anonymous Victoria sa...

Ska bli kul att se hur ni inreder nya lägenheten =)

12 juni 2012 21:10:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Tindra: tack snälla för tipsen, Italien är alltid lika lockande!!

12 juni 2012 22:07:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Ja, de är avtagbara.

12 juni 2012 22:07:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Hejsan! Ja, visst är den? Tack! Gillar den så mkt att jag faktiskt behöll den till nya lägenheten. Du hittar den hos Mio i en rad olika färger och storlekar.

12 juni 2012 22:09:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Victoria: Tack, ska göra mitt bästa! :)

12 juni 2012 22:10:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->