ETIKETTER

söndag, juni 17, 2012

Mobilblogg: Shopping i Göteborg!

Heeeeej! Befinner mig just nu i Göteborg! Igår blev det en hel del shopping på stan, vilken underbar stad det här är! Göteborg har alltid varit min favorit shopping-stad. När jag bodde i Jönköping brukade jag och mina vänner åka hit över dagen bara för att shoppa och sedan avsluta dagen på Liseberg. Det blev lite av en tradition för oss. Nu stannade vi hela helgen eftersom vi hälsar på min mans syster. Har haft ser jättetrevligt! Det blev massa trevliga köp på NK dessutom! NK i Göteborg har ju märken som inte NK i Stockholm har! Fick möjlighet att spana in plånboken från YSL som jag tänkt beställa rätt länge nu, men den såg inte alls ut som jag trott i verkligheten. Så nu måste jag hitta en annan som jag vill ha. Hörs lite senare!

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->