ETIKETTER

söndag, juni 03, 2012

Mobilblogg: Nu har vi flyttat in!

Heeeeeeeej! Har ni saknat mig? Jag har i alla fall saknat er och min blogg! Har varit långsjuk i hela två veckor och därför inte kunnat blogga. Enligt läkaren har jag råkat ut för något jobbigt virus som verkligen inte vill ge med sig. Men jag mår bättre nu och orka vara uppe ur sängen. Har praktiskt taget varit nerbäddad i sängen och soffan hela tiden så gissa om jag är sugen på att blogga nu?!

Nu i helgen flyttade vi dessutom in i vår nya lägenhet. Som vi har väntat! Blir mer och mer kär i den för varje timme som går. Har förresten inget internet förrän imorgon, så just nu bloggar jag från mobilen. Ni får ursäkta eventuella stavfel och autorättningar... Bjuder på en bild från min Instagram på lägenheten så länge. Tack till alla trogna läsare som fortsätter att besöka bloggen! Ni är bäst!

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Stina {rubia.se} sa...

Usch då! Vad jobbigt att vara sjuk, krya på dig. Lägenheten ser jättefin ut, visa gärna mer. :-)

3 juni 2012 19:08:00  
Anonymous Anonym sa...

Grattis till ditt nya hem! hoppas att ni får många fina år där tillsammans :)

4 juni 2012 13:57:00  
Anonymous Anonym sa...

Välkomna och lycka till!

5 juni 2012 12:16:00  
Anonymous Anonym sa...

Stort grattis :) hoppas ni kommer trivas där

5 juni 2012 22:17:00  
Anonymous Melissa sa...

Hej fina Maria!

Vad skönt att du mår bättre nu! Stort grattis till lägenheten (bricho). Önskar er många härliga år och fantastiska minnen!
Puss å kram

6 juni 2012 08:36:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->