ETIKETTER

torsdag, juni 21, 2012

Inspiration: Sminkbord

Något som är säkert är att jag ska ha ett sminkbord. Frågan är bara hur det ska se ut? Jag tycker nästan att alla sminkbord jag sett är snygga och eftersom utbudet är rätt så brett är det ganska svårt att välja ut bara ett som ska få flytta in i vårt sovrum. Det lutar åt att jag köper en spegelklädd variant, då jag har hittat två stycken olika som jag funderar på att beställa. En av dem alltså. Dock har jag bara sett dem i butikernas kataloger, så jag vet inte om de är lika snygga i verkligheten.

Tänkte att jag skulle passa på att visa er lite inspirerande bilder på sminkbord ur min stora inredningsmapp. Skulle i princip vilja ha ALLA sminkbord i dessa kollage som jag gjort. De två som jag funderar på att beställa liknar dock de fyra översta borden. Men hur cool är inte den med den stooora runda spegeln på väggen? Och den bredvid till höger då?! Vill ha allt!! Haha. Vad tycker ni? Gillar ni sminkbord? Som ni förstår så tycker jag att det är riktigt, riktigt fint!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jätte fina de två första vilken hemsida

22 juni 2012 00:32:00  
Anonymous Melissa sa...

Du gjorde mig knäppppp med alla dessa sminkbord!! Vill ha alla!!

23 juni 2012 22:40:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Ingen aning, jag har bara hittat bilderna från amerikanska hemsidor.

23 juni 2012 22:42:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Melissa: Haha gumman, då vet du hur jag känner! Vill verkligen ha alla! :)

23 juni 2012 22:43:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->