ETIKETTER

onsdag, juni 06, 2012

Inredning


Inredningsinspiration från Ikea. Älskar golvet!
Hej! Nu har vi äntligen internet i nya bostaden. Dock är det stökigt i vardagsrummet då det står en massa kartonger och prylar överallt. Ska bli skönt att få ordning på saker och ting. Jag är en sådan där person som gillar att allt ligger på sin plats. Men just nu råder det lite kaos här hemma och det är väl i och för sig förståeligt. Skönt att vara ledig idag i alla fall! Och ännu skönare att man numera bara kan gå ner för trappen och redan vara på stan, haha.

Igår när jag skulle gå hem från jobbet (som också ligger mitt i stan), stannade jag upp och besökte flera butiker längs med vägen. Jag bor på öster i stan och har upptäckt en massa fina butiker som jag inte besökt förut. Sånt gillar vi! Besökte en inredningsbutik som jag troligtvis kommer köpa jättesnygga möbler ifrån. Just nu har vi en lånesoffa och lånebord här hemma, i väntan på att vår nya soffa ska komma. Jag vet att många av er är nyfikna så jag lovar att fota när allt kommer på plats. Tyckte för övrigt att stolarna från Ikea på bilden här ovan var fina. Har dock inte hittat några som känns helt rätt.

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous ida sa...

Vad kul att ni äntligen fått flytta in! Nu bor vi båda på Öster. Jag trivs så himla bra! Här är förresten länken till sidan om sänggaveln. Superbra och lättförstådd guide! http://littlegreennotebook.blogspot.se/2012/02/diy-tufted-headboard.html

6 juni 2012 13:03:00  
Anonymous Anonym sa...

Va ska du göra med dina möbler?

6 juni 2012 17:46:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Ida: Men åh, vi är grannar ju!! :-D Tack för länken!! Kram!

6 juni 2012 22:04:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Jag har sålt det mesta.

6 juni 2012 22:04:00  
Anonymous Anonym sa...

Älskar rosa och gammalrosa. Lycka till med inredningen!

7 juni 2012 16:38:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->