ETIKETTER

tisdag, juni 19, 2012

Iittala Kastehelmi

 
 
Mina fina ljuslyktor från Iittala i modellen Kastehelmi. Vill ha hela serien!
Vilken lång dag jag har haft! Den började med att jag snoozade till tjugo över sju. Det får (kan) man faktiskt göra nu när man bor mitt i stan, haha. Jag kan faktiskt inte säga det för många gånger - JAG ÄLSKAR ATT BO SÅ CENTRALT! Igår kväll, runt 18:30, kom jag på att jag ville titta närmare på ett par sandaler som jag sett lite snabbt inne hos Nilson. Näää, det går inte eftersom det är för sent, tänkte jag. Men nix, pix, lingonticks, det var det inte alls! De stängde 19, så tjugo i sju var jag där. Såååå underbart att bo så nära allt!

Nu kom jag ifrån det jag skulle blogga om egentligen, haha. Efter jobbet kollade jag i lite butiker och köpte faktiskt en tröja, två armband och lite skärp (visar bilder på allt senare). Blev även sugen på att köpa med lite snittblommor, så då gjorde jag det, haha. Det fick bli pioner den här gången. Ser fram emot att se dem blomma!

På bilderna ser ni även mina fina ljuslyktor från Iittala. Jag fick syn på den här serien, som heter Kastehelmi, för ett bra tag sedan men min man tyckte absolut inte om dem. Efter att ha visat honom runt hundra snygga inspirationsbilder på dem så köpte vi lyktorna för några månader sedan. Nu är jag sugen på att köpa hela serien med tallrikar, skålar, tårtfat och allt som nu ingår i den.

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Önska de som inflyttningspresent!

20 juni 2012 18:00:00  
Anonymous Katarina sa...

Köp den! Älskar serien - har typ 12 middagstallrikar i grönt som jag ärvt av mormor och morfar :) Puss sötnos/Katarina W

22 juni 2012 00:04:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->