ETIKETTER

söndag, juni 24, 2012

Color Bug by Kevin Murphy


När jag var hos frisören i veckan så såg jag att de precis hade fått in den nya produkten Color Bug från Kevin Murphy. Jag läste faktiskt om produkten förra året och blev jättenyfiken redan då! Jag var dock lite tveksam eftersom jag inte visste om det skulle fungera på mörkt hår. Men det gjorde det! Testade en rosa slinga och det blev verkligen snyggt! Nu tycker inte jag att det är så värst snyggt att ha som slingor, jag föredrar nog färgade toppar (det är såååå läckert!). Det bästa är att färgen är temporär, då den enkelt tvättas bort med vatten. Perfekt när man känner för att ha färgade toppar en utekväll men inte dagen efter, haha. Vad tycker ni om den här typen av produkt?

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Jenny sa...

Åh. Jag älskar dip dye!

24 juni 2012 22:07:00  
Blogger Ronja Kuivanen sa...

Har hört om de här förut och känner mig för att prova också! Btw. får jag låna det här inlägget i min blogg? (; ---> http.//rronjissk.blogg.se

25 juni 2012 16:36:00  
Anonymous Michelle sa...

måste bara fråga vart man köper dom ? :)

7 aug. 2012 01:52:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Michelle: Jag hittade dessa hos frisören så mitt tips är att kolla hos din frisör, alternativt på nätet :)

7 aug. 2012 12:46:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

Bloggar som länkar till detta inlägg:

Skapa en länk

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->