ETIKETTER

söndag, juni 10, 2012

Caviar Manicure


Har ni hört talas om Caviar manicure? Det är den senaste trenden inom nagelmanikyr och jag vill såååå gärna testa det. Som ni kan se på bilderna som jag har satt ihop i detta inlägg så är det små, små pärlor som man själv sätter fast på naglarna. Det ser verkligen ut som kaviar! Kitet från Ciaté består av två flaskor, ett färgat underlack som man först applicerar och en flaska med pärlorna. Jag kan inte bestämma mig för vilken färg som är snyggat, men det blir nog det svarta eller vita. Det verkar för övrigt inte vara så svårt att applicera pärlorna, se videon längst ned i detta inlägg. Kiten finns att köpa hos Eleven för 199 kr. Men vad tycker ni, topp eller flopp?

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous MM sa...

Såg den för ett tag sen o helt klart topp för nagelfashionistor :)

11 juni 2012 12:23:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej Maria,

Jag undrar litegrann över vad du arbetar med. Du skriver aldrig om det, vore intressant att veta.

Mvh, Maria

11 juni 2012 13:47:00  
Anonymous Anonym sa...

wow! snyggt ju

11 juni 2012 17:26:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->