ETIKETTER

onsdag, juni 13, 2012

Banana & chocolate chip muffins


Här ser ni lite bilder från mitt senaste bak. Innan vi flyttade till nya bostaden så bakade jag en sats banan- & chokladmuffins. Vi hade så mycket bananer hemma, så varför inte? Eftersom alla mina recept var nedpackade i flyttkartonger, fick jag improvisera fram ett nytt recept. Orkade inte leta efter ett på nätet, men det gick ju himla bra ändå! Just banan är lite svårt att baka med eftersom resultatet kan upplevas som ofärdigt, dvs att de fortfarande behöver mer tid i ugnen. Men jag hade tur! De blev jättegoda! Jag älskar kombinationen banan och choklad, de gifter sig verkligen bra med varandra.

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag smakade på dem och tyckte att de smakade mkt goda. Du lyckas alltid med din bakning!

13 juni 2012 22:21:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->