ETIKETTER

lördag, maj 19, 2012

Mina schnygga armband


Det var många som undrade var mina armband (som jag har på mig här) kommer ifrån. Alla tre är beställda från H&Ms webbutik och som det ser ut nu så är den turkosfärgade slutsåld. Men de brukar fylla på rätt så ofta så den kommer säkert in i lager igen. Annars ska de finnas ute i butik också. Tror dock det är lättare att få tag på dem via nätet.

Jag tycker att de är skitsnygga och skulle gärna vilja ha dem i fler färger. Priset ligger på 49,50 kr/st, så man kan väl lugnt säga att de ligger på ett bra pris.

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous tindra sa...

Jättesnygga!!! Har köpt dem.
Måste tipsa dig om att det finns liknande i ROSA & GULA PÅ BIKBOK :)
kRAM SNYGGO!

19 maj 2012 19:14:00  
Anonymous Sari sa...

Så himla fina!

28 maj 2012 09:44:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->