ETIKETTER

tisdag, maj 08, 2012

Jag har också Instagram!

Jag veeeeeeeeeeeeet!!! Jag har varit svindålig på att blogga den senaste tiden. Det låter så klyschigt, men faktum är att tiden inte räcker till. Har så mycket på gång just nu! Och ni anar inte hur mycket jag har att blogga om! Har fyllt en hel mapp på datorn med bilder som bara väntar på att bli publicerade. Jag har bl.a. varit på min kusin bröllop, hittat underbara inspirationsbilder till vår nya lägenhet (aaaaaaaaahhhhh! vi flyttar om 3 veckor!), varit och valt ut nya möbler, fotat outfits och till helgen fyller jag år! Jag vill ta tag i bloggandet och lovar att göra mitt bästa. Kan under tiden tipsa om att jag äntligen skaffat Instagram! Sök efter FashionFame, eller mitt namn, så hittar ni mig. Där kommer jag dela med mig av bilder på allt från min inredningsjakt till mina modeköp.

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Eva sa...

Det är verkligen jättekul med Instagram eller som för mig som inte har någon Iphone (eller liknande) - Pinterest!

13 maj 2012 15:47:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->