ETIKETTER

måndag, maj 21, 2012

Halsbandet är äntligen mitt!



Idag efter jobbet passade jag på att gå förbi H&M för att ta reda på om halsbandet, som jag velat ha i flera veckor nu (har redan det andra puderrosa och samma i turkos), hade kommit in. Det hade det! Det fanns flera kvar och när jag såg dem hänga, rätt så slarvigt, på ställningen så tvekade jag faktiskt... "Ska jag köpa det?!" Det såg inte alls ut som på produktbilden ju! Skakade bort mitt tvivel och gick raka vägen till kassan för att betala. På vägen dit hittade jag dessutom ett riktigt läckert armband i samma turkosa färg. "Jahopp, den där ska jag också ha!". Typiskt mig att bara plocka på mig utan att ens prova. Kände mig i alla fall jättenöjd med att smita ner till barnavdelnings kassa där det knappt var någon kö. Stoppade sedan ner påsen i min väska och drog vidare på stan, för att sedan åka hem. Har sedan dess hunnit laga mat, fixat matlåda, storhandla, packat flyttlådor och åka iväg och lämna lådorna. Helt ärligt så glömde jag bort mina smycken! Hittade dem nyss och bestämde mig för att prova dem båda. OCH HJÄLP VAD SNYGGA DE ÄR! Tur att jag köpte dem, för de är mycket snyggare på än vad de såg ut att vara när de hängde slarvigt i butik. Fotade precis mitt halsband, visst är det fint?

Jag lovade några läsare att säga till när detta halsband kom ut i butik, så nu vet ni!:-)

Etiketter: ,

7 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Älskar den härliga turkosa färgen!

21 maj 2012 22:57:00  
Anonymous Pernilla sa...

Älskar den färgen!! =) Bra köp!!

22 maj 2012 07:57:00  
Anonymous Karolin sa...

Sååå fin!!

23 maj 2012 19:54:00  
Blogger Georgia Zemou sa...

So beautiful! I'm following you now on GFC and Bloglovin! Hope you will visit my blog and follow back! :)

xxx
http://bygthoughts.blogspot.com/

24 maj 2012 02:50:00  
Anonymous Farah sa...

Ooooh fint!!!

25 maj 2012 18:29:00  
Anonymous Malin Aurora sa...

Åh vilket snyggt!

4 juni 2012 09:21:00  
Anonymous Johanna Hartelius sa...

men så läckert!

5 juni 2012 18:06:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->