ETIKETTER

tisdag, april 17, 2012

Smycken hos H&M under april


1 armband = 59,50 kr. 2 ring = 49,50 kr. 3 halsband = 99 kr. 4 halsband = 99 kr.
Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh (5-sekunders-långt-åh) vad fina smycken H&M kommer att få in! Dessa fyra ska landa under april månad och eftersom det bara är två veckor kvar av månaden så litar jag på att de snart dyker upp! Jag vill ha allt i kollaget här ovan. Jag är helt kär i det stora turkosa halsbandet med lite bling. Turkos och guld är så himla snyggt att bära under sommaren när man är brun. Måste få tag på dessa smycken så hojta till om ni skulle se något av detta i butik.

Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Eva sa...

Jag instämmer med åååååå i 5 sekunder till! Turkos är sååå snyggt på sommaren och även inredning och balkong/altan - medelhavskänsla...

PS. Jag gjorde ett kollage i min blogg med bara turkos för ett tag sen.

17 apr. 2012 16:50:00  
Anonymous Linda sa...

Håller med, så fint! Vill också ha allt Haha :) ska kika in där varje dag.

Kram

17 apr. 2012 17:44:00  
Anonymous laurie sa...

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ja dör va snygga! Blev en lite längre " Åhh " än din vaa? ;)
Allt på kollaget är snyggt! Gillar dock mest halsband 3 & 4! Love.

17 apr. 2012 21:58:00  
Anonymous Anonym sa...

Tyvärr är det nog inte lika fint i verkligen.. H&M är väldigt bra på att ta bra bilder =)..

18 apr. 2012 14:24:00  
Anonymous L.O sa...

Åh va fina, vill också ha dem! :)

18 apr. 2012 16:16:00  
Anonymous Ayfer sa...

De finns nu!!! :)

19 apr. 2012 08:43:00  
Blogger Sandra sa...

Hej maria!
Vet du om halsband "nr 4" kommit in än?? VILL HA!!

13 maj 2012 10:49:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sandra: Hej! Det har inte dykt upp på webben ännu (om det ens gör det?) och jag har inte heller sett det i butik, eller någon på stan/i min vänskapskrets bära det för den delen. Så jag antar att det inte kommit ut än. Vill också få tag på det så om jag gör det, lovar jag att säga till här på bloggen. :-)

14 maj 2012 10:18:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->