ETIKETTER

torsdag, april 19, 2012

Nude/beige/rosa naglar


Bilden i mitt kollage har jag lånat från Anna. Tyckte hennes nagellack var sjukt fint så jag kollade upp det! Färgen heter Bubble Bath och kommer från OPI. Jag har ett svart lack från OPI och jag kan inte vara mer nöjd med det märket! Jag har tidigare sagt att Isadora har grymma nagellack, detta gäller även OPI. De är dock lite dyrare men färgen blir så jäkla snygg. Riktigt glansigt resultat som sitter länge. Bubble Bath ska jag försöka få tag på, har länge velat ha ett snyggt lack i en ton mellan nude/beige/rosa. Svårt att hitta ska ni veta! Ska definitivt spana in denna variant på stan. OPI säljs bland annat på Kicks.

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Ayfer sa...

Isadoras 601 CREAMY NUDE är ganska lik den. Mycket billigare (och mycket bättre tycker jag som har testat båda märkena)

19 apr. 2012 14:35:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Ayfer: Är det sant? Den måste jag spana in! Tack snälla för tipset! :)

19 apr. 2012 15:25:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->