ETIKETTER

torsdag, april 19, 2012

Mer om armbanden jag bar


Här kommer en tydligare produktbild på mina armband som jag visade igår! De kommer från H&M och kostar bara 50 kr/10st, du hittar dem här. Jag köpte dem för ett tag sedan och har burit dem flera gånger. De andra två armbanden i korall och svart som jag bar kommer från Cubus. De fanns även att köpa i gult och vitt för 49 kr/st. Valde mellan dessa och några liknande från Bik Bok men kostade dubbelt så mycket. Men nu tipsade en läsare (tack Ayfer!) om att de fått in nya så ska definitivt spana in dem nästa gång!

Bilderna här nedan fotade jag inne hos Cubus när jag köpte armbanden. Ville även köpa detta armband, men den fanns inte i butik då. På den mittersta bilden ser ni ett sånt där trådarmband med knutar som jag berättade om tidigare.


1 Comments:

Anonymous Melissa sa...

Shufro! :)

21 apr. 2012 22:54:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->