ETIKETTER

torsdag, april 12, 2012

Fjärilshalsband



Hej på dig! Hur har dagen varit? Själv har jag jobbat hela dagen men ändå hunnit träffa en god vän till mig som jag inte träffat på länge. Vi sågs under några timmar men hann inte prata om allt vi ville, så på lördag ses vi igen hemma hos mig!

Idag har jag invigt mitt fina halsband med fjärilar. Jag beställde det för ett tag sedan men har inte hunnit bära det förrän idag. Visst är det fint? Kostade bara 59,50 kr så jag klickade med det när jag ändå beställde en massa annat från H&M. Är jättenöjd! Så billigt! Du hittar det här.


Etiketter: , ,

3 Comments:

Anonymous Pernilla sa...

SNYGGT!!!!

12 apr. 2012 21:29:00  
Anonymous Anonym sa...

Vad jobbar du med?

13 apr. 2012 15:14:00  
Anonymous Cecilia sa...

Vilken fin blogg du har :)

14 apr. 2012 18:51:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->