ETIKETTER

tisdag, april 03, 2012

Färgglada skor


Jag vet inte varför, men när jag först fick syn på dessa så blev jag lite kär. Men ju mer jag tittar på dem, desto konstigare framstår de, haha! Ändå kan jag kan inte hjälpa att jag tycker om dem! Tror de kan vara riktigt snygga till en nedtonad outfit. Jag skulle bära dem ihop med exempelvis mörka jeans, en rosa/blå/grön topp i samma nyans som skorna, samt en svart kavaj. Eller varför inte en enfärgad klänning i blått? Eller rosa?

Vore det inte för att jag redan har beställt två par skor från Zara i veckan, så skulle jag (kanske) beställa dessa. Dock är de med sina 12 cm troligtvis för höga för mig. Är ni intresserade så hittar ni dem hos YSL för 3 549 kr. Näää skoja bara. Haha. Markera texten: Ellos för 499 kr.

Vad tycker ni? Är det clownvarning på dem eller? Haha!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous laurie sa...

klockren du är! Skrattade högt när ja markerade texten haha!!

3 apr. 2012 23:25:00  
Anonymous tindra sa...

Clownvarning..

4 apr. 2012 09:36:00  
Anonymous Anonym sa...

Nej dont buy!

4 apr. 2012 09:54:00  
Anonymous Malin..(Med en gnutta ironi och en nypa salt skapar vi nåt så härligt som självdistans!) sa...

Helt klart fula och clowniga... men jag känner ändå ett ha-begär!!! :)

10 apr. 2012 14:49:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->