ETIKETTER

torsdag, april 12, 2012

Draperad långklänning


Den här finfina klänning finns nu att klicka hem från H&Ms webbutik. Tänkte att jag skulle tipsa alla er som är på jakt efter klänningar för bröllop och andra lite större tillställningar. Visst är den fin? Och den kostar bara 499 kr!!!

Nu har ju jag redan köpt en klänning till min kusins bröllop (som är i slutet av april), men annars hade jag kunnat tänka mig att köpa den vänstra.

Psst! Ange koden 9767 i kassan så får du 20 % rabatt på hela köpet! Bra va? ;-)

Etiketter: , ,

8 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Tack för alla bra tips :)

12 apr. 2012 14:07:00  
Anonymous Nina sa...

Hej Maria! Skulle du kunna berätta lite om din utbildning och vilken inriktning du gick :) det är nämligen så att jag läser första året på MKV och jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska läsa organisationskommunikation eller PR. Jag brinner för mode och kläder precis som du och undrar därför vad du gick och vad du tycker om utbildningen och på vilket sätt kom du in i modebranschen? Vore tacksam för svar :)

12 apr. 2012 14:19:00  
Blogger ❤ Tina ❤ sa...

Snygg klänning !!
E den snygg på oxå ??! Behöver en klänning till min kompis bröllop. Vilken vacker bröllop bild på dig.

18 apr. 2012 16:33:00  
Anonymous Anonym sa...

hej hittar inte klänningen på hm:s webbutik, var finns den?

20 apr. 2012 10:41:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Kul att du uppskattar dem :)

20 apr. 2012 10:50:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Nina: Hej! Maila mig så kan vi prata mer där! :-)

20 apr. 2012 10:50:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

T: Ingen aning, har inte fått hem min än. Tack så jättemycket, vad snäll du är! :)

20 apr. 2012 10:52:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Den verkar vara slut just nu. Men håll utkik på morgonen då de fyller på med returer. Såg även att den fanns i butik igår när jag var på H&M.

20 apr. 2012 10:53:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->