ETIKETTER

onsdag, april 04, 2012

Dagens önskan


Jeans = Gina Tricot. Armband = Sophie by Sophie. Örhängen = Dyrberg/Kern.
Blus = KappAhl. Skor = Zara. Väska = Mulberry. Nagellack = Gina Tricot.

Det här skulle jag vilja ha på mig idag! Tycker att kombon orange, guld och svart är så himla snygg! Känns lite lyxigt liksom.

Väskan är hur söt som helst, spanade in en liknande från Mulberry när jag var på NK i Stockholm för någon månad sedan. Den här var dock bättre eftersom den hade en "starkare" kedja än den jag kikade på. Den andra var så nätt och det kändes inte som att den skulle överleva en väskryckning. Behöver nämligen en liten axelväska som man kan bära när man är utomlands. Har hittat en jättefin från Burberry också... Svårt att välja ut bara en! ;-) Kom gärna med tips om ni har några!

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous helene - passion for heels sa...

Att blusen är från Kappahl kunde jag aldrig tro, riktigt snygg!

4 apr. 2012 13:15:00  
Anonymous MANDOSA - Kläder Bilder Musik sa...

så fina saker!

4 apr. 2012 16:19:00  
Blogger Victoria - My life My Love sa...

Det var en riktigt fin outfit...

4 apr. 2012 17:08:00  
Anonymous Petra sa...

Köpte den blusen idag :D

5 apr. 2012 17:10:00  
Anonymous Eva sa...

Ooooo, vilket snyggt kollage du gjort! Gillar ALLT men framförallt den estetiska kompositionen av alltsammans, du har verkligen talang! (Suck - anvundsjuk...)

8 apr. 2012 07:44:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->