ETIKETTER

söndag, april 15, 2012

Beställning & Glad påsk!


Här ser ni en del av min beställning. Detta har skickats ut, resten kommer om någon vecka.
Det här kollaget började jag göra i torsdags och inte förrän nu har jag hunnit publicera det! Det blev en beställning från H&M i torsdags när de fyllde på webbutiken med massa nytt. Men det visste ni som följer mig på twitter redan. ;-) Klickade hem allt som jag var nyfiken på. Sen om det i verkligheten ser helt koko ut är en annan femma. En miss var dock att väskorna verkar vara små, missde att kolla måtten. Tänk så snyggt det hade varit om de var lite större. Så de blir det nog en retur på... Men vi får se tills de kommer!

Vill även passa på att önska alla kristna ortodoxa, som firar påsk denna helg, en glad påsk! Vi firar påsk denna helg eftersom vi följer den Julianska kalendern, istället för det Gregorianska (som katolska kyrkan följer). Ibland infaller påsken under samma vecka, ibland inte. Detta år firar vi en vecka efter den svenska påsken. Så nu vet ni det! :-)

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Edo bricho :)

15 apr. 2012 16:49:00  
Anonymous Linda sa...

Det rosa halsbandet har jag också beställt. Väskorna såg jag i butik, de var alldeles för små för min smak annars hade jag köpt dem också =)

Hoppas du haft en trevlig och fin påsk. Puss & kram

16 apr. 2012 22:59:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->