ETIKETTER

fredag, mars 23, 2012

Snyggt från Indiska


Jag tycker om Indiska som inredningsbutik! Ibland kan man hitta riktiga guldkorn där inne. Blev helt kär i den hjärtformade måttsatsen som ni ser här ovan. 99 spänn! En sån ska jag ha i mitt kök! :-) Hittade även lite annat smått som jag tyckte var snyggt, framför allt kuddarna! Jag har faktiskt ganska många kuddar som jag köpt från Indiska. Och då är det typ kuddar som verkligen inte ser ut att komma därifrån haha! Annars är de grymma på porslin, brukar alltid hitta massa fnt där. Enda negativa är att de inte går att maskindiska (hahahahahahaha mask-indiska), men det förstår man med tanke på alla fina (och handmålade) detaljer.

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Linda sa...

håller med de har otroligt fina inredningsprylar. Måttsatsen vill jag också ha, supersöta och kuddarna de skulle passa in perfekt i mitt vardagsrum =) Ska kika på dem nästa gång jag är ute på en shoppingtur.

Trevlig helg söta!

23 mars 2012 14:49:00  
Anonymous Anonym sa...

Hahaha mask-indiska! Mer än vad man tror går att maskindiska :) Jag jobbar på Indiska så nästan allt jag äger kommer från Indiska hahaha! :)

23 mars 2012 18:12:00  
Blogger Victoria - My life My Love sa...

Gillade fatet extremt mkt Jätte fint

23 mars 2012 19:29:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej! Berätta om dig och din make och Er kärleks historia från början till idag tack !

25 mars 2012 03:55:00  
Anonymous tindra sa...

Jättefina!

27 mars 2012 20:10:00  
Anonymous Lexi sa...

Jättefina juuu =) Ibland hittar man ett och annat som du säger =)

28 mars 2012 11:32:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->