ETIKETTER

söndag, mars 11, 2012

Schlager och Twitter


Hej bloggläsare!! Hur har ni det? Sorry för att bloggen har stått stilla de senaste dagarna, men jag har haft så mycket att göra. Har haft en massa jobb som tagit lång tid. Och när jag sitter och arbetar länge framför datorn så tappar jag suget till att blogga.

Men melodifestivalen såg jag i alla fall! Såg ni den? Jag har bara sett den första delfinalen där Loreen var med och tävlade och har hoppats på att hon skulle ta hem hela tävlingen. Kul att hon gjorde det! För omväxlings skull så tror jag faktiskt att Sverige har en stor chans att vinna hela skiten.

Ni vet väl om att jag har Twitter förresten? Står det stilla här på bloggen så vet ni att ni alltid hittar mig på Twitter. Där bjuder jag bl.a. på sneak peeks (bilder) ur min vardag och en massa annat onödigt.

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Johanna sa...

du skriver inte om maträtter och bakning längre? saknar det ;/

11 mars 2012 20:18:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Johanna: Jag visste inte att det saknades! :) Kan absolut blogga mer om sånt!

11 mars 2012 20:42:00  
Anonymous Jonna sa...

Snygga lockar! :)

13 mars 2012 20:07:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->