ETIKETTER

måndag, mars 19, 2012

Så här får du snyggt sotade ögon


Halluuu!
Missed me? Har inte haft tid över till att blogga pga massa jobb. Hittade den här bilden i en mapp på datorn och tänkte att jag skulle dela med mig av den. Vet att många av er uppskattar den här typen av bilder som tydligt visar hur man ska göra för att sminka ögonen. Den senaste tiden har jag börjat köra på sotade ögon allt mer, tycker det är sjukt snyggt! Mitt bästa tips är att använda bra penslar, jag har en precis likadan som på bilderna längst upp, ni hittar den här. Den sotar såååå bra!

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag köpte mina borstar därifrån och kan bara hålla med. Fick dem hemskickade med gratis frakt. Älskar mina Mary Kay borstar!!! Bra inspirationsbilder!!

19 mars 2012 22:41:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->