ETIKETTER

tisdag, mars 13, 2012

Inspiration: Blommiga byxor


Okej, nu ska jag säga något som jag aldrig trodde att jag skulle tycka: Vad snyggt det är med blommiga byxor! Jag har ju tidigare sagt att jag har lite svårt för mönster men den här trenden har verkligen växt i mina ögon. Om jag skulle bära ett par blommiga byxor så skulle jag matcha dem med nedtonade färger i svart, vitt eller beige. Jag är inte så modig att jag vågar matcha blommiga byxor till blommig blus, det är lite too much för mig även om det kan vara snyggt på andra (se bilden längst ner till höger i kollaget).

Jag tycker verkligen om de beiga från Dolce & Gabbana. Men vill man inte spendera en förmögenhet på blommiga byxor så kan man spana in de från H&M - riktigt snygga! De är helt slutsålda på hemsidan så ska hålla utkik efter dem i helgen när jag är på stan. Om de ens är kvar! Nämnde jag att de bara kostar 149 kr? Som hittat!
Vad tycker ni om blommiga byxor? Topp eller flopp?

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Eva sa...

Topp absolut! Kollade in dem från HM i går på lunchen men hann inte prova. Jag kanske skulle skynda mig dit igen idag och se om de finns kvar... jättebilliga var de också! Jag skulle kunna tänka mig att också matcha dem med rött.

14 mars 2012 06:21:00  
Anonymous ALEXANDRA sa...

Har ett par från Lindex. Har inte vågat mig på dem än, men när det blir varmare kommer dem definitivt få åka på. Kommer matcha mina med en kabelstickad tröja, skinnjackan och ett par ballerinaskor.

14 mars 2012 13:41:00  
Anonymous Madeleine - Fascist sa...

Tycker det är skit snyggt. Mönstrat är is the shit nu på våren :)
Ska köpa ett par ifrån HM nästa gång jag shoppar...

11 apr. 2012 15:24:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->