ETIKETTER

onsdag, mars 21, 2012

Färgglada ben


Titta så fina byxor jag hittade! Och så billiga! Det är mycket roligare när de är billiga eftersom man då kan köpa med sig flera färger. Mina favoriter är de beigefärgade och blå. Och rosa. Och resten också för den delen! Tycker att det är sååååå snyggt när man viker upp tighta byxor/jeans som de har gjort på bilden. Känns somrigt och hur läckert som helst. Dessa byxor hittar ni hos KappAhl för 199 kr. Utöver rött, beiget, gult, blått och rosa så såg jag att de även finns i vitt, militärgrönt, aprikosrosa och en mörkare blå.

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Linda sa...

jag är ute efter ett par apriksrosa, ska testa tack för tipset.

Kram på dig söta!

21 mars 2012 22:14:00  
Anonymous Therese sa...

Vet du var skorna är ifrån? Såååå snygga så jag dör.

23 mars 2012 07:27:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->