ETIKETTER

lördag, mars 31, 2012

Detta beställde jag från Marni at H&M

Tack, tack, tack för alla era gratulationer både här på bloggen och på FB! Vad snälla ni är! Vi är verkligen jättetacksamma och glada över att vi har fått tag på den här bostaden. Vill flytta in nu, nu, nu! :-)

Jag fick en fråga om att visa upp vad jag fick tag på ur Marnis gästkollektion för H&M. Jag fick faktiskt tag på rätt så mycket, eller rättare sagt allt som jag var nyfiken på. Jag hade höga förväntningar på halsbanden men de var verkligen en besvikelse. Klumpiga och otroligt plastiga. Kändes lite för billigt för att vara dyr design... Mycket snyggare på bild än i verkligheten tyvärr. Istället överraskades jag av att jag verkligen ÄLSKADE toppen som ni ser på bilden här nedan. Sååå snygg i verkligheten! Dock var den på tok för stor! Blev faktiskt förvånad över att alla plagg i kollektionen var superstora. Jag som var så glad över att få tag på den blå klänningen, men den var så stor att det såg ut som en en säck på! Hade jag vetat så hade jag beställt två storlekar mindre från första början. Nää, tummen ner för den här kollektionen. Skickade tillbaka allt. :-) Suck.



Etiketter: ,

6 Comments:

Anonymous Maria sa...

Jag undrar varifrån eller vilket märke som dina glas-skålar har? De där som du visat upp tidigare med bla suryoyo-nötter (haha!) och jordgubbar i. :)

31 mars 2012 15:57:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Maria: Menar du de vita/genomskinliga eller de blå?

De blå är från Iittala
http://www.mariabloggar.se/2011/10/rocky-road.html

och om det är dessa här nedan du menar så kmr de från en butik här i Örebro, inget speciellt märke.
http://www.mariabloggar.se/2011/05/bozarhe.html

31 mars 2012 19:07:00  
Anonymous Anonym sa...

Du köper så mycket fint men har aldrig outiftsbilder! Något du har funderat över om du skulle göra det?

Fin blogg!

2 apr. 2012 12:20:00  
Anonymous satie sa...

åh nej! har du lämnat tillbaka allt än?? för jag är intresserad utav halsbanden!!

10 apr. 2012 11:03:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Tack! :) Jag har tänkt på det, men är så himla dålig på att fota det jag har på mig. Ska försöka bli bättre! :)

10 apr. 2012 11:29:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Satie: Tyvärr, har redan skickat tillbaka. Men kika på tradera, det är många som säljer där.

10 apr. 2012 11:30:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->