ETIKETTER

torsdag, februari 16, 2012

Whitney Port designar för Bik Bok igen!


SENASTE NYTT!
Whitney Port ska gästdesigna för Bik Bok för andra gången! Jag ser fram emot samarbetet även om inget ur den förra kollektionen föll mig i smak. Jag har tyckt om Whitney och hennes stil ända sedan jag såg The Hills för första gången för ett flertal år sedan. Kollektionen kommer ut i butikerna i maj och innehåller plagg, accessoarer och skor. Ännu har inga produktbilder släpps så jag håller tummarna för att jag ska hitta något snyggt!
"Jag är så glad och tacksam över att jag fått möjligheten att designa ännu en kollektion, jag älskar att jobba med Bik Bok och jag gillar den här kollektionen ännu mer än den förra. Kollektionen är en kombination av feminina plagg med rockiga accessoarer. Den har verkligen ett uttryck som speglar min egen stil", säger Whitney Port.
Vad tyckte ni om förra kollektionen som Whitney designade?
Vad tror ni om den nya?

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous tindra sa...

Förra kollektionen var really bad! Fanns inget som jag gillade direkt. Hoppas denna blir bättre.

17 feb. 2012 10:42:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Tindra: Verkligen, folk talar om att den var katastrofal så hoppas att nästa blir bättre =) Kram

23 feb. 2012 23:39:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->