ETIKETTER

söndag, februari 05, 2012

Vampire Diaries


Är det någon av er som som följer Vampire Diaries?
Helt sjukt vad bra den här serien har blivit! Om ni inte följer den så kan jag varmt rekommendera er att kolla från början. Första säsongen är jättebra, men det är inte förrän precis innan mitten av säsong två som den växer och varje avsnitt är så sjukt bra att man inte vet var man ska ta vägen! Haha!

Förresten, är ni team Stelena eller team Delena?
Om ni utgår från bilden här ovan så vet ni vad jag är. ;-)

Etiketter:

13 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Oh stefan,klaus och damon är så heta!

5 feb. 2012 23:50:00  
Blogger nailsbytheprincess sa...

Jag följer slaviskt i amerikansk takt! Håller inte med om att den blir bättre dock. Den spårar med och mer för varje avsnitt, iofs gör det att inget avsnitt bli tråkigt. Men fortsätter det i denna takten skulle det inte heller förvåna mig om Stefan och Elena flyger iväg på en eldsprutande drake i sista avsnittet. ^^

6 feb. 2012 08:00:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Oh I looooove! :)

6 feb. 2012 10:18:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Nailsbytheprincess: Jag förstår precis vad du menar, men jag gillar faktiskt vändningen... Serien var som bäst i slutet av säsong två och i början av säsong 3, jag blev helt till mig när det visades att S och K varit vänner förr, ÄLSKADE DET AVSNITTET. Jag följer också i USAs takt, kan inte säga att jag gillade att deras mamma kom i slutet och ville bli en familj, jag som blev så jäkla glad när alla syskonen gick emot honom! Men vi får väl se hur nästa avsnitt är, har hört att det är sjukt bra! Har sett lite intervjuer med skådisarna och Joseph morgan har berättat att han har tjatat genom hela säsongen att K ska få "a love interest" och tydligen ska det hända grejer i detta avsnitt. Och jag antar att det är med C eftersom han räddade livet på henne. :-)

6 feb. 2012 10:22:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag har kollar hela säsong 1 & 2, har blivir helt besatt av den! Gillar Damon mer o mer!! Dock kan jag inte följa serien på tv utan jag får tanka ner de. Har inte hittat säsong 3 episod 1-4.

Btw gillar jag din blogg asmycket! Lagom långa texter och bra innehåll!

6 feb. 2012 10:26:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Men åh, tack vad snällt sagt! :-D

Jag följer inte heller på tv utan följer i USAs takt, den här bloggen brukar ha bra info om avsnitten: http://swedenvampirediaries.blogg.se/category/tv-serien-avsnitt.html

6 feb. 2012 10:33:00  
Blogger Steph sa...

Åh, älskar Vampire Diaries! Var bara någon månad sedan jag började titta och plöjde igenom avsnitten på en gång, tycker också att serien blev bättre och bättre. Team Forwood här haha, när det gäller Elena så är jag lite kluven!

6 feb. 2012 11:40:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Steph: Åh Forwood var jag också förut, men sen blev han helt sired och det förstörde allt! Nu är jag Klaroline :-D Jooo kom igen, Stelena 4-ever, haha!

6 feb. 2012 11:59:00  
Anonymous Stephanie sa...

Åh jag är ett STORT fan av Vampire diaries! Den e så galet bra.
Jag är ett DELENA fan hihi. älskar deras "förbjudna" dragning till varann. och SOM damon älskar henne åh! Han är så fin. PS visste du att Damon och Elena är ett real-life par?

PS gillar din blogg !! :)
Kram!

6 feb. 2012 14:29:00  
Anonymous V sa...

Jag älskarälskarälskar Vampire Diaries och tycker den blir bättre och bättre för varje avsnitt. Följer oxå USA-takt, och blev själkv besviken att mamman förlät honom, ja som tänkte att syskonen skulle tortera honom lite.. Ja e lite trött på Stefan, saknar lite the passion between him and Elena.

i love her damon... so do it! aawwwwwwwh /V

6 feb. 2012 18:03:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Stephanie: Jag älskar Damon när han är spydig och kommer med roliga kommentarer, bad-damon passar honom så mkt bättre, han blir tråkig när han e kär =( Yes, visste att de är ihop på riktigt, det gör mig sådär töntigt glad, haha! Eftersom de e ihop på riktigt kan väl stelena va i TVD istället haha ;) Tack söta du för din fina kommentar, kram!

8 feb. 2012 15:12:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

V: ELLERHUR!!! Jag som äntligen tänkte YEEEEES TEAM ELIJAH mot Klaus! Men naaaheeppp! Haha =) Men nästa avsnitt sägs vara grymt bra! Neeeej bli inte trött på stefan, det är ju synd om honom =( AAAWWWW när han sa att han fortfarande älskade henne <3

8 feb. 2012 15:14:00  
Anonymous T sa...

Vart kan man kolla på då internet?!

10 feb. 2012 16:12:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->