ETIKETTER

tisdag, februari 14, 2012

Valentine's day!



Idag är det alla hjärtans dag. :-)
Egentligen är det en kommersiell dag men den har ett härligt syfte tycker jag. Kärlekens dag. Det handlar egentligen inte om att köpa varandra presenter och blommor utan jag ser det mer som en dag då man passar på att bry sig lite extra om de man älskar. Tala om för sina närmsta att de betyder allt för en och att man inte tar dem för givet.
Jag önskar er alla en underbar dag fylld med kärlek och lycka.
Ta vara på varandra och ta ingen i era liv för given. Kram!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag önskar dig också en kärleksfull dag och all lycka, glädje och harmoni i hela ditt liv. Störst av allt är KÄRLEKEN!
KRAM!!!

14 feb. 2012 11:14:00  
Anonymous Eva sa...

Detsamma till dig Maria! Du är duktig på att sprida värme och kärlek genom din blogg tycker jag!

15 feb. 2012 06:28:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->