ETIKETTER

tisdag, februari 14, 2012

Skinnbyxor med kedjor


När jag var i Jönköping i julas, visade min lillasyster upp sina nya skinnbyxor från Zara med kedjedetaljer. Snyggelisnygga! Ville också ha ett par, men eftersom Zara inte finns här i Örebro så köpte jag liknande från Gina Tricot. Dessa har kedjedetaljer på utsidan av benet, till skillnad från Zaras som har på insidan. Sorry sis, men jag tycker faktiskt att dessa är snyggare, haha. Dagen efter att jag köpte mina så åkte vi till Stockholm för lite shopping som ni kanske minns. Såg syrrans inne hos Zara och de var i princip likadana. Dessa här ovan kommer alltså från Gina Tricot och kostar 599 SEK.

Etiketter: ,

11 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Oh så fina! Skulle du kunna lägga upp en bild på hur de ser ut på :)?

14 feb. 2012 23:53:00  
Blogger Victoria - My life My Love sa...

Snygga!

15 feb. 2012 14:56:00  
Anonymous MM sa...

Du vet väl om att man kan beställa från nätet från Zara? :) Zara cloths for better looking ;)

16 feb. 2012 09:55:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Absolut!

16 feb. 2012 10:33:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Victoria: Thanx!

16 feb. 2012 10:34:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

MM: Haha, jo jag vet, jag brukar faktiskt beställa. Men det är svårt att beställa från nätet när man ska prova sig fram bland storlekar. Det blev enklare så här. De ser i princip likadana ut med undantag av kedjorna, vilket jag faktiskt tycker GT har snyggare =)

16 feb. 2012 10:35:00  
Anonymous Linda sa...

Dem är riktigt snygga men när jag provade dem inne på Gina tricot satt dem jätte fullt på mig :( Är också ute efter skinnbyxor med dragkedja men inte hittat några som sitter bra på.

puss o kram

16 feb. 2012 11:13:00  
Anonymous Desslikes | High heels gives you a better view. sa...

Hej ! :) Tänkte bara kolla om du kommer komma på bloggfesten vi ska ha och skickat dig en inbjudan till :) Sista OSA datumet är idag men har inte hört något ännu så du inte glömt och vill komma tänkte jag :)

Har dom där byxorna med silver dragkedjor och de är helt klart mina favoriter just nu ;D

18 feb. 2012 13:18:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Linda: Jag provade två par, det ena satt skitbra och de andra satt konstigt, haha! Ett tips är att prova olika även i samma storlek, de är verkligen sydda helt olika :S Puss och kram!!

20 feb. 2012 11:03:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Dessie: Tack snälla fina du för inbjudan till bloggfesten! Blev jätteglad när jag fick den. Önskar verkligen att jag kunde närvara men är upptagen den dagen. Jag är övertygad om att det kommer bli riktigt lyckat och att ni kommer ha grymt roligt! Tack ännu en gång för inbjudan! Kramar!

20 feb. 2012 11:03:00  
Anonymous Elin sa...

Hej! Hur mäts storlekarna i dem? I S, M osv eller 27, 28? Och vad har du för storlek på dem? Och vad har du för storlek i vanliga fall? :)

svara gärna på min blogg :)

29 apr. 2012 17:14:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->