ETIKETTER

måndag, februari 27, 2012

The Oscars 2012

The Oscars, The Academy Awards, eller som vi säger på svenska, Oscarsgalan. Var det någon av er som såg den igår? Jag brukar följa de kända galorna men igår orkade jag verkligen inte sitta uppe. Tog reda på vinnarna och spanade in alla klänningar nu i efterhand. Har sammanställt de flesta av dem i mina kollage här nere så att ni också kan ta del av dem. Betygsatte även dem utefter min egen smak. Den solklara favoriten var definitivt Milla Jovovich! Wow, älskar hennes klänning som kommer från libanesiske designern Elie Saab. En annan favorit var Angelina Jolie, supersnygg klänning! Lite roligt att den påminde väldigt mycket om den Jennifer Aniston bar för två år sedan på The Golden Globes. Tycker ni inte?
Anyway, vad tycker ni om årets klänningar?













Lika klänningar? Vad tycker ni?

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous petra sa...

haha åh det va kul att Angie "härmat" Aniston ;) Team Aniston här liksom.

27 feb. 2012 14:28:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Petra: Haha, visst var det?! Är också Team Aniston även om jag gillar Angie! =)

27 feb. 2012 15:08:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej Maria!
Skulle du kunne tipsa mig om en hemsida där man kan beställa festklänningar..har nämnligen en kusin som ska gifta på sommaren och jag vill gärna ha en fin festlig klänning =)

27 feb. 2012 15:29:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->